Zaalverhuur

De Hermitage Amsterdam, een zeventiende-eeuwse gebouw– een rijksmonument – heeft parkeergarages en hotels op loopafstand. Ook is het uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer of per boot: er is een aanlegsteiger direct voor de hoofdingang aan de Amstel. Via de Ossenpoort, de museumentree, betreedt u de groene binnentuin die u zult ervaren als een oase van rust.

Eenmaal binnen zorgt het samenspel van open ruimte en daglicht voor een aangename sfeer. Op de eerste verdieping, makkelijk bereikbaar via trap of lift, vindt u Café-restaurant Neva. Hier kunt u uitstekend terecht voor koffie of een heerlijke lunch. In de zomermaanden beschikt Neva over een zonnig terras aan de achterzijde van het museum. Zowel het Café-restaurant als het terras is zeer geschikt om een aangeklede borrel voor kleine en grote groepen in te houden. De culinaire invulling van alle evenementen wordt door de vaste cateraar verzorgd.

Op de tweede verdieping bevinden zich de zalen. Deze zijn geheel voorzien van de modernste technische faciliteiten, waaronder geluidsinstallatie, katheder met microfoon, beamer, scherm, laptop en wifi. Als extra aanvulling op uw bijeenkomst kunt u een rondleiding door de tentoonstelling boeken. Elk half jaar biedt de Hermitage Amsterdam een nieuwe grote tentoonstelling.

Of u nu een bijeenkomst organiseert voor 3 of 300 gasten of een vergadering, feestelijk diner, congres of verjaardagsborrel wilt organiseren, het is allemaal mogelijk. Maak van uw evenement een unieke belevenis en ervaar dat kunst, cultuur, gastronomie en gastvrijheid prachtig samenkomen in de Hermitage Amsterdam!

Voor meer informatie klik hier.

Informatie

+31 (0)20 530 87 55
(tijdens kantoortijden) of via email: boeking@hermitage.nl

ANBI

De Hermitage Amsterdam is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Wij hoeven geen belasting te betalen over giften. Uw bedrag staat dus volledig tot onze beschikking. En giften aan een ANBI zijn vaak aftrekbaar voor de schenker.

Heerlijk terras in de binnentuin

Geopend bij mooi weer

Bedankt

De Hermitage Amsterdam bedankt

Founder
Hoofdsponsors
Sponsor
Internetpartner
Strategiepartner

Onze regenten, partners en fondsen.

Openingstijden

Dagelijks 10–17 uur
Gesloten 27 april (Koningsdag) en 25 december (Eerste Kerstdag)
Open op 1 januari 11-17 uur

De Hermitage Amsterdam is gevestigd op de Amstel 51.

Contact

Voor alle vragen en voor het kantoor: +31 (0)20 530 87 55
(tijdens kantoortijden)

Dus ook voor informatie over de tentoonstellingen, de programmering, de online ticketshop, het gebouw, reserveringen van rondleidingen en zalen en reserveringen van rolstoelen, groepsbezoeken en CKV-programma’s.

Voor het reserveren van audiotours (mogelijk vanaf 15 audiotours) kunt u een bericht sturen naar info@hermitage.nl

Sitemap

x

Nieuwsbrief

Schrijf u in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en wij zullen u op de hoogte blijven houden. Niet alleen van de tentoonstellingen, maar van alle andere activiteiten in de Hermitage Amsterdam. Waaronder de culturele avonden op woensdag, zaterdagmiddag lezingen in het auditorium en de zondagochtend concerten.