©
Roy Beusker Fotografie

Zaalverhuur

Het zeventiende-eeuwse gebouw van de Hermitage Amsterdam – een rijksmonument - is een parel in Amsterdam. Prachtige kunstcollecties schitteren in het historische gebouw met een modern design. Dit samenspel van historie, kunst en open ruimtes met veel daglicht zorgt voor een aangename sfeer voor uw evenement. Of u nu een bijeenkomst organiseert voor 3 of 300 gasten, een vergadering, feestelijk diner, congres of verjaardagsborrel, het is allemaal mogelijk. Maak van uw evenement een unieke belevenis en ervaar dat kunst, cultuur, gastronomie en gastvrijheid prachtig samenkomen in de Hermitage Amsterdam!

De zalen, van klein en intiem tot de grote kerkzaal en het Auditorium, zijn geheel voorzien van de modernste technische faciliteiten, waaronder geluidsinstallatie, katheder met microfoon, beamer, scherm, laptop en wifi.

In het Café-restaurant op de eerste verdieping en het zonnige terras in de binnentuin van het museum kunt u uitstekend terecht voor koffie of een heerlijke lunch, of een aangeklede borrel voor kleine en grote groepen. De culinaire invulling van alle evenementen wordt door de vaste cateraar verzorgd. Als extra aanvulling op uw bijeenkomst kunt u een rondleiding door een tentoonstelling boeken.

Parkeergarages en hotels bevinden zich op loopafstand. Per auto en met het openbaar vervoer is de Hermitage Amsterdam uitstekend bereikbaar. Maar ook per boot: er is een aanlegsteiger direct voor de hoofdingang aan de Amstel.

Voor meer informatie klik hier om brochure 'Zaalverhuur' te downloaden.

Wilt u een offerte op maat? Vul uw gegevens hieronder in en wij nemen contact met u op om de mogelijkheden door te nemen. U kunt ook bellen naar 
+31 (0)20 530 87 55 (tijdens kantoortijden) of contact opnemen via events@hermitage.nl.

(optioneel)