Wanneer is H'ART Museum open?
H'ART Museum is geopend van maandag t/m zondag, 10- 17 uur.
Op 25 december en 1 januari is het museum open van 12 -17 uur.
Kan ik met cash betalen in het museum?
H'ART Museum, Museumshop en Grand Cafe accepteert alleen pin en creditcard betalingen. Het is niet mogelijk om met cash te betalen in het museum.
Kan ik gebruik maken van de audiotour?
Indien beschikbaar is de
audiotour inbegrepen bij jouw ticket. Je vindt deze bij de ingang van de
tentoonstelling.
Is er een garderobe waar ik mijn jas kan
ophangen?
Je kan gebruik
maken van selfservice lockers voor het opbergen van jouw spullen. De lockers zijn
gratis beschikbaar.
Hoe kom ik bij H'ART Museum?
H'ART Museum is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. De dichtstbijzijnde
tramhalte is gesitueerd op het Waterlooplein (tram 14). Ook de metro is op
loopafstand, halte Waterlooplein (metro 51, 53, 54). Verlaat het metrostation
via de uitgang Hortusplantsoen. De dichtstbijzijnde parkeergarages zijn onder de
Nationale Opera & Ballet en in de Valkenburgerstraat. Ook is er voldoende
fietsparkeergelegenheid rondom het gebouw en bij de zij-ingang aan de Nieuwe
Keizersgracht.
Wat zijn de openingstijden van H'ART Museum Shop en H'ART Museum Grand Café?
H'ART Museum Shop is dagelijks geopend van 10.30 tot 17.00 uur.
Op 25 december en 1 januari is de shop open van 12.30 -17 uur
H'ART Museum Grand Café en de kiosk (bij mooi weer) zijn dagelijks geopend van 10-17 uur.
Op 25 december en 1 januari is Grand Café open van 12 -17 uur
Mag ik fotograferen in het museum?
Ja, het is
toegestaan om in het museum te fotograferen máár altijd zonder flits. Heb je professioneel gebruik beeld nodig, dan kan je een mail sturen naar
pressoffice@hartmuseum.nl.
Mag ik mijn hond meenemen?
Het meebrengen
van huisdieren is helaas niet toegestaan, met uitzondering van een
geregistreerde hulphond.
Zijn er faciliteiten voor mindervaliden?
Het museum is
zeer toegankelijk voor mindervaliden. Alle zalen, liften en overige
faciliteiten zijn rolstoelvriendelijk en er zijn drie invalidentoiletten
aanwezig. Ook kan je een rolstoel en/of een mindervalidenparkeerplaats
reserveren via mail@hartmuseum.nl. Kijk hier voor meer informatie.
Ik ben iets kwijt geraakt in het museum!
Tot wie kan ik mij wenden?
Voor deze en
andere vragen kan je bellen met +31 (0)20 530 87 55 (tijdens kantoortijden van
9 – 17 uur).
Hoe neem ik contact met jullie op?
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze receptie via mail@hartmuseum.nl of 020 530 8755 (tijdens kantoortijden van 9 – 17 uur).
E-TICKETS &
BESTELLINGEN
Is het noodzakelijk voorafgaand aan een
bezoek online tickets te kopen?
De
tentoonstellingen zijn toegankelijk met een e-ticket voor een bepaalde datum en
tijdslot. Bij de kassa zijn ook tickets verkrijgbaar. We raden je aan vooraf op
onze website een e-ticket te kopen, vanwege de beperkte capaciteit kan het zijn
dat een timeslot is uitverkocht. Met een e-ticket ben je verzekerd van toegang.
Ik heb een ticket gekocht, maar ik kan
toch niet komen?
Wat jammer. Laat het ons graag op tijd weten, zodat een andere bezoeker gebruik kan maken van jouw plek. Ook als je bijvoorbeeld een Museumkaart of VriendenLoterij VIP-kaart
heeft.
Wil je liever
op een andere dag komen? Dan helpen wij jou graag met het omboeken van jouw ticket.
Neem contact op via 020 530 8755 of shop@hartmuseum.nl (bereikbaar op werkdagen
tussen 9 - 17 uur).
Is het mogelijk om mijn e-ticket(s) te
verplaatsen naar een andere datum/tijdstip?
Ja, dat is
mogelijk. Neem hiervoor contact op met shop@hartmuseum.nl. Stuur hierbij graag
jouw e-ticket mee en de nieuwe (gewenste) datum + tijdstip voor jouw bezoek. Heb je een account aangemaakt in de ticketshop? Dan kan je hier zelf jouw tickets
verplaatsen.
Op mijn e-ticket staat een timeslot
vermeld. Wat betekent ‘binnenkomst tussen’?
Dit betekent
dat je tussen de twee genoemde tijdstippen naar binnen kunt. Bij latere of
eerdere aankomst dan het gekozen timeslot kan de toegang helaas niet worden
gegarandeerd.
Heb je een e-ticket besteld en géén
e-mail ontvangen?
Controleer dan
jouw spambox of ongewenste mail. Mocht de mail ook hier niet te vinden zijn, neem
dan contact op met ons via mail@hartmuseum.nl. Wij helpen je graag verder.
Heb je een ticket besteld en wél een
e-mail ontvangen, maar zonder bijlage?
Neem dan
contact op met ons via mail@hartmuseum.nl.
Kom je op dezelfde dag dat je het
ticket hebt besteld de tentoonstelling bezoeken? Dan kan je wél naar onze kassa
komen. De baliemedewerkers helpen je graag verder. Zorg er dan wel voor dat je het e-mailbericht bij de hand hebt.
Is het nodig om de e-ticket(s) te
printen?
Het is niet noodzakelijk om E-tickets te printen, die kunnen ook gescand worden vanaf de smartphone.
Kunnen bestelde e-tickets retour worden
genomen?
Helaas
kunnen we online bestelde tickets niet restitueren.
Andere vragen over jouw e-ticket?
Neem dan
contact op met de receptie via mail@hartmuseum.nl of 020 530 8755 (tijdens
kantoortijden).